I was made for loving you baby

Jahapp och så är du en fitta. Nej men vad fan jag borde vara van, jag är van, det är bara det att jag för att komma över karln dagdrömt om dig istället och nu är allt fucked up i mitt huvud. Haha. Nej jag vet hur jag vill ha det men det kommer ju aldrig bli så. Jag vill vara asbra vän med dig och du typ svarar inte ens på det jag skriver det är ju najs. Men jag vet att det är sån du är och vi har (som jag sagt tidigare i denna blogg haha) varit här förut.

Jag har en fungerande MP3, fatta hur tufft det är. Så nu ska jag ut på en promenad. Alltså jag försöker vara duktig och så men det går inte så bra. Men promenaddelen den fixar jag iallafall. Undrar om syster vill med men i guess not. Och jag har världens sötaste skor!!! Inte för att jag ska ta dem nu, för då kommer jag få skavsår, men iallafall.

Sen borde jag spela gitarr.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits