I will be your knight in shining armour coming to your emotional rescue

Nu händer det grejer vet ni! Eller har hänt. Eller både och.

Idag vaknade jag 20.30 typ. Det var ju inte SÅ bra men jag hade varit uppe hela natten och läst Underwater Light. Och lyssnade på Bowie. Det tog väl typ 10 timmar. Gick och la mig 8 imorse. Men det var ju liksom värt det. Och kvällen innan det var jag ju ute hemma hos en karl. Ja han är gammal. Och det har blivit weird för nu pratar vi inte ens på msn? Haha. Jag tror att han tror att jag är intresserad. Snälla nu får han skärpa sig. WAY TOO OLD. Men ja assöt och så men och jag är inte intresserad av något känslomässigt med honom. Eller någon eller jo någon kanske kanske inte. Och på tal och karlar så hade jag en bra konversation med min bebiskarl idag. Han är så najs.

Ja iallafall så imorgon (tisdag) ska jag till frisören och jag vet inte riktigt hur det ska gå till eftersom jag ska vara där 17.30 och jag kommer vara astrött hur jag än gör. Antingen är jag uppe hela natten och vänder tillbaka dygnet (bra idé men jobbig!) eller så är jag uppe till typ 12 och sover till 15. Så jag är trött hur jag än gör. Tror jag kör på det första om jag pallar. Sen onsdag ska jag hjälpa till och packa ner grejer från Lennarts lägenhet typ. Sen torsdag ska jag vara med Cecilia och passa hennes brorsas katter typ. Sen fredag ska jag typ träffa Kristian om han kommer ihåg det. Sen på söndag (så både min far och lennart fyller år!) ska jag dra till Halmstad!

Och oj Ingmar Bergamn är en död gubbe.

Kommentarer:
Postat av: h

JAHA ÄR DET DET DU oj caps ska göra på torsdag??

2007-08-01 @ 00:53:33
Postat av: Cicci

öh ja du sa ju att du inte skulle ha något då ju.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits