If you were the one, would I even notice now my mind has gone?

Spelat gitarr i två timmar och det var så skönt okej. Men jag borde typ sitta och plugga in de där ackorden men jag pallar inte. Ska försöka med det sen nån annan dag (alla andra dagar). Och Iallafall det jag skulle säga var att oj jag blev kär i Suede igen de är så bra att jag dör.

Imorgon kommer släkten hit vid typ 2 de kommer ju slå ihjäl mig som vanligt men det är okej. Sen ska jag ut till Annikan i Vallentuna och leka. Och grilla. Måste komma ihåg att köpa något ätbart? Och min lillebror fyller år snart men jag har inga pengar att köpa en present till honom för, så jag vet inte vad jag ska göra. Han kommer ju döda mig. Vad kan man köpa som är billigt till en 10-årig pojke? Jag har liksom ingen idé, och allt han säger kostar typ minst 200 och jag har inte 200.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits