I'm just trying to make some sense

Jag har nu varit vaken i typ 13 timmar och jag är trött? Antar att det är på grund av brist på rörelse och mat och sånt dära. Men palla. Håller på och vänder tillbaka dygnet nu, inte för att det går så himla bra. Vad ska jag sysselsätta mig med hela dagen liksom, jag vet inte? Klockan 16.30 åker jag och mor till frisören. Fram tills dess, vad ska jag göra? Har precis läst ut Time out of Place och jag hatar den så mycket. Jag hatar öppna slut, där är Underwater light mycket bättre.  Och Tom höll mig sällskap till typ. Jag vet inte, fem? Komemr inte ihåg men det var najs iallafall. Han är så bäst. Sen var det nån annan snubbe jag haft på msn aslänge som började prata med mig så pratade vi till typ 7 kanske. Han hade asdålig musiksmak och jämförde Bowie med Hasselhof för fan. Men han var rolig. Haha.

Jag har ett problem jag blandar ihop fantasier och drömmar, främst med varandra men ibland även med verkligheten och det är ju lite lagom pinsamt sådär va. Nej jag tänker inte ge exempel. Och det var något hemskt som hände för några dagar sen som jag trodde jag aldrig skulle glömma nu minns jag inte vad det var. Har bara kvar känslan av att det var någonting som jag skulle skämmas över forever men jag kommer inte ihåg. Nej inte skämmas, må dåligt över. Mitt minne är typ felkonstruerat för jag kommer typ BARA ihåg saker då jag gör fel/är elak/gör bort mig och så vidare. Jag gör alltså mig själv sämre i mitt huvud är jag störd eller. nej men varför pratar jag om det här nu då?

och på tal om att inbilla sig så gamla karln är inte. öh. vad fan. vad jag menar är han pratade med mig nu så det är väl okej. Och det är bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits