It's just you and no one else

Snacka om att förstora allting hela tiden. Nu har jag lugnat ner mig iallafall tack tack tack babe för du pratar med mig. Nu bryr jag mig inte om du inte svarar eller inte för jag vet att du inte hatar mig. Om du inte svarar nu vet jag liksom varför för jag känner dig abo mannen. Jag är ganska nojig ja jag vet men hur ska man veta liksom, att man inte är extremt ogillad?

Imorgon då. Då är det party i hässelby typ. Med massa folk jag inte känner + Robin. Jag vet inte om jag lyckas med att få med Hanna. Jag hoppas på det för jag vet inte om jag vågar dra dit själv. Liksom läskigt. Okej gratis alkohol är ju inte helt fel, jag menar vem vet det kanske blir asbra. OCh jag har inget bättre för mig någonstans liksom.

Jag vet inte jag tror Joel mobbar min musiksmak den lille gubben. Haha. Men de tär okej han har erkännt att jag är bäst så liksom han har ingenting att säga till om.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits