I've been waiting so long

Okej nu är jag en 12-årig poppare. Eller ser ut som en iallafall. Jag har lugg. Japp, du läste rätt. Lugg. Alla ni som sa nej till lugg (speciellt Joel), förlåt men jag sket i er. Haha. Var tvungen att ha någon slags förändring alltså. Så, nu är jag en liten gullig tös som lyssnar på pop och posar. Öh. fast nej men vi kan köra på det. Här kommer en tjusig bild på mig i min nya lugg.



Imorgon (öh okej idag är det klockan är 01.02) så ska jag träffa världens sötaste Elin och jag har en överraskning till henne. Hoppas jag kommer ihåg den hahaha. Vänta, jag kanske skulle kunna göra den bättre än den redan är. Ja om jag hittar nåt som passar. Fy fan vad jag är smart!

Idag var jag med syster dårå för hon köpte cigg åt mig, och så var Fahmina här. Vi åt asmycket fetaostsallad som var asgod vi gjorde den själva då. Och sen kollade vi på bert, och sen klippte jag lugg. Det sammanfattar hela dagen typ. Men det var asbra. Faktiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits