I've got to use her everytime fascination comes around

Jag ska träffa Fahmina en kort stund och det är bäst hon är bäst, men hon ska leka med Martin sen. Hon som varit med honom aslänge i Kalmar redan ju. Jaja pusspuss på dom då jävla turturduvor. RUB IT IN MY FACE, BITCHES. Haha. Nej. Sen så kommer Olivia hit typ ikväll så ska hon, jag och Åsa (okej antar att bror kommer vilja vara med också) spela sällskapsspel och ha det bra. Misstänker att Olivia tänker snylta på mina cigaretter men det är okej. Fast jag har typ inga kvar, får säga till Milan att ta med sig sitt leg imorgon så jag kan tvinga honom att köpa åt mig. Moahah.

Festen ikväll blev typ inställd. Robin bah "nej men den är imorgon kan du då?" Jag vet inte. Kanske. Beror väl på.

Nu kom Tiger in. Hon har varit ute hela dagen och vi har varit lite oroliga. Men nu är hon här och hon är så fin så. Hon är min lilla bejb liksom. Världens vackraste katt alltså.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits