Leave me to die, you won't remember my voice

Vaknade typ ett idag. Det är inte allt för sent, men imorgon måste jag upp elva. Det kommer ta emot alltså. Då ska jag vara hos stefan innan 14. Vi ska växla mina enkronor så jag får lite pengar, som jag ska betala mina cdskivor med. De kom idag. Alla 4. Kärlek.

Jag var på BUP idag dårå men det var ingen terapigrej utan hon bara berättade grejer om DBT så jag ska typ börja på det i augusti nån gång. Spännande. Haha. Men det verkar ganska vettigt. Det kommer ta massa av min tid men det är okej. Men att det kommer ta av skoltiden vet jag inte om funkar alltså. För jag måste gå i skolan jag vill gå i skolan. Jag vill fixa det så bra som jag kan liksom.

Sen så fyller ju bror 10 imorgon. Stor dag för honom antar jag. Jag tycker synd om honom allting bara fuckar upp sig och han förstår ingenting och jag vill gråta med honom för att alla hans nya leksaker är miffon och allt är dumt.

Kommentarer:
Postat av: FrökenBubbelplast

Vad står DBT för? Jag går själv på KBT, vilket står för Kognitiv beteende terapi..

Postat av: Cicci

DBT står för dialektisk beteendeterapi. Innehåller en del KBT och typ lite andra grejer.

2007-07-12 @ 00:20:51
URL: http://retch.blogg.se
Postat av: FrökenBubbelplast

Okej, hoppas att det fungerar för dig :)

2007-07-12 @ 00:41:16
URL: http://magicdez.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits