många mil att gå innan vi somnar

Är jag bra eller är jag bra? Jag har vunnit två biobiljetter till imorgon va. men fett pinsamt det kommer bli att hämta ut dom. Haha. Men det blir bra. Hoppas lilla Cecilia kan gå med mig annars så får jag hitta mig någon annan va. Ciao Bella haha. Men det verkar som om Cecilia kan. Vad finemang.

& imorgon åker de bort. Hela familjen, utom syster dårå. Och det ska bli asbra asskönt.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Vad ska jag göra för dig liksom jag gör vad som helst vad som helst alltid när som helst hur som helst. Och du mår inte bra och du säger att jag inte kan göra någonting och jag antar att det stämmer men då kan ingen göra någonting och hur länge kommer du klara dig liksom jag är helt sjukt orolig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits