My love, wherever you are, whatever you are, don't loose faith

Nu lyssnar jag igenom Your Arsenal och det är en bra platta och nu ska jag lyssna på I know it's gonna happen someday. originalet. Jag som bara hört Bowies cover liksom. Oh det börjar asbra iallafall. Oh det är underbart det här ju. Bowies version är också asbra, såklart, de gör låten helt olika.

Kollar igenom bilder jag har på datorn haha. Vissa bilder är ju för bra. Typ de Elin skickat till mig på lille gubben haha. De är fett bra. Jag har tänkt mycket på det här med bokstäver och initialer och sånt. Och matematik och jag vet inte hur jag ska förklara det men det är mycket logiskt i mitt huvud, det här med kärlek och sånt. Eller jag försöker få det att bli det, undantag kommer hela tiden och lämnar mitt system i uppror. Typ. Men whatever.

All I ask of you,
Is one thing that you never do,
Would you put your arms around me,
I won't tell anyone
Tomorrow,
Does it have to come?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits