One more day like today and I'll kill you

Jag klarar typ inte alls av att vara ensam och inte ha någonting att göra och det är ju hemskt. Så fort jag är med nån människa som jag tycker om så mår jag helt okej eller bättre och sen typ igår. Lämnade Hanna, efter ca 20 sekunder fick jag panikångest och åkte med det hela vägen hem och så var jag hemma och det gick inte över jag försökte sysselsätta mig och så mitt i natten dog mitt internet, såklart. Så jag läste massa grejer fast jag pallar inte läsa och jag vet inte vad jag ska göra. Hur gör man?

Och jag har visst beställt cdskivor för 225 spänn typ. Inte för att jag har 225 spänn. Eller jag har 100 kronor i pantflaskor sen har jag typ 200 enkronor. Så det löser sig. Morrissey och Morrissey och The Cure och The Cure.

Vad ska jag göra ikväll då jag vet inte vi kan börja med att duscha och kanske spela gitarr men jag måste ut jag måste ut ikväll nu tack gärna jag kan inte sitta här och grejen är ju den att hej jag kan inte ringa folk. Alls.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits