Open your heart, I'm coming home.

Harry Potter Harry Potter Harry Potter. Det enda jag kan läsa är Harry Potter fanfics eller 7:an igen och jag är helt krossad FORTFARANDE liksom borde det inte gå över snart jag vet att det här inte är hälsosamt men du läs sidan 551-552 och gråter du inte då är du en kallhjärtad bitch. Nej jag vet jag är för besatt av Harry Potter. Är/var. Jag vet inte. Men det är så himla mycket som hänt i mitt liv just på grund av harry potter. Jag har träffat så sjukt många människor som berört mig så otroligt mycket via den fina hemsidan hogwarts.nu som är nerlagd numera och det är också en sak som dödar mig. Fy fan vad jag älskade den sidan. Från när jag var 13 började jag träffa männsikor från den hemsidan och de människorna blev mitt allt (fanny, richard). Alla människor i forumen, ja främst dig då NICKE din jävla kossa jag saknar dig varje dag varje dag. Och mina och Cecilias underbara konversationer. Men henne träffar jag ju fortfarande tack gode gud. Hon är asbra. Och världens sötaste Elin och världens finaste Becca. Och när cecilia och jag var på bio och såg ciao bella var det katja som jobbade. Henne hade man ju inte träffat på evigheter. OCH JAG BEHÖVER TOMMY NU FÖR HAN HAR BRA SLASH ATT GE MIG INGEN HAR BRA SLASH ATT GE MIG.

Jag vet att det där var virrigt och ingen bryr sig.

Jag är asglad iallafall över att det gick bra igår. Du mår bättre baby (du är vid liv) och det är allt som räknas. Och tack tack tack babe du hjälpte mig verkligen när jag inte kunde hantera min oro igår du är bäst, Hanna.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits