strutteeeeeeeeeeer

Vill bara klargöra en saka gär och det är att jag inte är helt nykter så ha övcerseende med stavfel för de har redan kommit och det kommer meraA!

Träffade herr Milan idag dårpå vi fikade och så. han bjöd mig på kaffe nämen gud var generöst. iof bjöd han tiggasre på en femtiolapp det chockerade mig lite. är han galen liksom?m vi pratade om diverse viktiga saker och så. träffade hans far det var spännande. hejhej. sen så drog hanna och jag op krogen och jag fick i mig en massa bira och jäger helt gratis nämen gud vad bra jagb är.- ochb vänner påvägen hem också fick jag fast han vill knulla mig. jag ringhde milan och han räddade mig fast han var elak och suktades med sina grillchips alltså. haha. sen nu är det nån dude opå helgon som bjudit mig på oarty imorgon. haha.. ska man gå eller jag vet inte känner inte snubben men har inget bättre fär mig.

kom ihåg hör av sdig till milan på fr edag abo!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits