Under French Oaks smashed up my sanity

Vad med sötaste Elin idag vi fikade och pratade och kollade på Harry Potter haha. OCh sen så självklart så började vi prata om dig. Jag förstår fortfarande inte att du bara kunde göra så mot oss, Nicke. Du vet inte hur mycket vi skulle ge för att få veta någonting överhuvudtaget om hur du har det. Hur mycket jag skulle ge. Jag minns allt som om det var igår men det var inte igår. Det var 8 månader sen, 8 månader sen juag hörde av dig överhuvudtaget för att du tyckte att det var bäst så men nej Nicke det var inte bäst så. Det var verkligen inte bäst så för det var inte bra någonstans. Bara för att du kanske tycker att du inte är tillräckligt bra behöver inte betyda att jag tycker det för det gör jag inte. Jag vet säkert inte allt, om all din skit men jag vet jävligt mycket och jag vet att det är saker som normalt skulle göra så man inte ville ha någon kontakt med dig men jag skiter i det för det är ju dig det handlar om och nu får du ta och ge dig och höra av dig för jag vet inte hur länge jag kan gå omkring och inte veta om du lever eller inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits