We should be on by now

Jag tittar på frasier och det är ju alltid kärlek. Jag har väl typ växt upp med det programmet och det är väldigt bra, men det krockar ju med Scrubs så jag vet inte vad jag sak göra. Har sett båda avsnitten förut, men det var längre sen jag såg frasieravsnittet, så vi kör väl på det.

 Jag var ute på en promenad nyss och det var skönt, bara det att jag typ frös fingrarna av mig och att de sen somnade. Haha. Blodcirkulation är verkligen min vän. Tänkte på mina karlar (ja jag kallar typ 5 pers för mina karlar endast för att de har penis och för jag tycker om dem) och på mina katter och på omgivningarna. och på hur det skulle vara att ha ett eget hus. Jag vill flytta hemifrån.

Och så är det du.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits