without you i'm nothing

Nej saker är inte bra nu.

hallå jag vill köa för hp7 men jag kan inte ensam. Försöker/försökte tvinga med mig söta elin men nu svarar hon inte och allt är svårt och jag vill ha min harry potter bok. Försök inte med mig, mina harry potter böcker är typ... allt. Jag läste massa slash igår men bara ångestslash som slutade hemskt. Jag vill bara läsa nån töntig hp/dm som slutar bra nu för jag vill må bra över någonting. Det hade varit himla skönt. Men jag har inte kvar några länkar alls och när jag gogglar är det bara angst och död och hemskheter. Och det pallar jag inte.

Jag vet inte vad jag ska göra för att må okej jag vet inte just nu. Och nej det är inte hp7 som är mitt stora problem haha. Jag känner mig mest ivägen och irriterande och påfrestande och det vill jag inte. Jag måste ut tror jag. Nej jag pallar inte.

I'm unclean, a libertine
And every time you vent your spleen,
I seem to lose the power of speech,
Your slipping slowly from my reach.
You grow me like an evergreen,
You never see the lonely me at all

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits