You're not the only one with mixed emotions

Saker att göra som uppfyller min tid och förhindrar mina tankar från att gå dit de inte ska:
Dator, tv, gitarr, promenad, äta, röka, umgås med människor.
Saker som gör att mina tankar går dit de inte ska:
Dator, tv, promenad, äta, röka, umgås med människor.

Så gitarr är väl det enda jag har kvar. Fast ändå inte för det är också ja, som det är. jag behöver pengar till mina cigg och jag behöver pengar till mina cdskivor jag beställt (som ännu inte kommit?) och jag behöver pengar till min brors födelsedag och jag tycker så himla synd om min bror. Jag skulle inte vilja ha mig som storasyster jag är ju hemsk. Han måste ju fått massa men för livet av mig. Det känns ju bra att veta.

Imorgon ska jag iallafall få lite gullig BUP-hjälp. Det känns öh. skönt. Nej. Nu vill jag inte ha hjälp jag vet inte vad jag ska säga allas jag vet inte alls vad det är som är fel på mig vad ska jag sitta där och berätta jag vet inte jag mår väl alltid bra jag vet inte alls vad jag menar. Och såhär blir det varje gång. När jag vet att jag typ ska få hjälp så tycker jag att jag mår bäst och förstår inte alls varför jag ska få hjälp. Vad är mitt problem? Och vad kan jag prata om där, som gör att de tycker att jag ska få komma med på den där. behandlingsgrejen? Jag är inte tillräckligt störd eller suicidal. Och mamma typ "det vore nog bra om du visar dina ärr så de tar dig på allvar" och det känns ju bara genomäckligt och fel. Nej jag hatar all hjälp för den funkar inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits