You're such a wonderful person, but you've got problems

Ska jag klippa lugg eller inte det är frågan. Jag vill verkligen förändra något i mitt utseende och jag vet inte vad. Mitt hår är förjävligt, både frisyren och färgen, men jag pallar inte klippa allt innan jag varit hos frisören och fått det färgat till en, förhoppningsvis, snyggare färg. Men lugg skulle jag kunna skaffa mig. Men jag vet inte om jag passar i det, eller alltså jag har ju haft det förut och vad jag minns var det okej men jag vet inte om det är bättre eller sämre än det jag har nu. Joel säger absolut nej till lugg men kan inte argumentera för varför. Haha. Hanna sa ja till lugg tror jag? Så jag vet inte.

Pratade med Fahmina i telefon idag och det var najs jag saknar henne asmycket.

Och nu är det dags för en cigg och sen ska jag väl försöka sova så jag kommer upp imorgon. Min bror är numera 10 år gammal och det är ju najs.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits