Sommartider hej hej!

Okej jag kommer snart att glömma bort vad jag har gjort sen skolan slutade, för det är så mycket och jag känner att jag vill verkligen inte glömma bort allting. Så jag skrivier ned det lite tjusigt här innan jag kan sova. Jag märker nu att jag har glömt bort en hel del.

Fredag 8/6
Skolavslutning. Träffade Fahmina ett tag Filmkväll i Olivias systers lägenhet vid Medis.

Lördag 9/6
Bio med far. Var det nu jag drog med syster och träffade Ullis och en massa annat folk? Ja det tror jag det måste det varit. Fick nya vänner som Sandro, Billy och Anders. Vi var vid mälaren nånstans och drack alkhol och hade det trevligt. Sen sov vi hemma hos Ullis pojkvän Thomas.

Söndag 10/6
Träffade Stefan ett tag. Satte upp tältet och så. Det gick fort och bra, sen drog jag till stan igen och var med Sandro, Billy, Anders, Åsa, Ullis och Thomas. och typ Sandros kompis vad han nu hette. Vi gick omkring i stan, visade de små turisterna det vackra stockholm.

Måndag 11/6
Var med Billy, Sandro, Anders, Åsa, Ullis och Thomas igen dårå. De små lantisarna skulle åka hem så det var sista dagen man såg dom liksom. Var ju tvungen att ta vara på det. Vi åt mat på Tasty Tie. Gick in i Folke på stan.

Tisdag 12/6
Ingen aning? :|

Onsdag 13/6
Här vet jag så mycket att jag var med Elin(lyra) på kvällen. Vi åt mat och hade det mysigt. Hon är så himla bra.

Torsdag 14/6
Ingen aning?

Fredag 15/6
Träffade Emma, Hanna och Robin. Låg ner i två timmar och kunde inte gå men jag hade trevligt och minns. Så det så.

Lördag 16/6
Ja det var krogen det.

Söndag 17/6
Tror jag var med Hanna?

Måndag 18/6
Tror jag var med Hanna?

Tisdag 19/6
Krogen igen dårå.

Onsdag 20/6
Var med Milan på stan och så. Hade trevligt gick in i massa bekanta. YMCA. Ehm sen åkte jag till Fahmina, och vi drog på party i Skarpnäck.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits