Cry for love 'cause imitation's boring

Nu börjar jag att drabbas av panik. Det är bara 42 dagar kvar tills peace & love är igång. Det är bara 42 dagar kvar. Jag har inte tittat på tältet som vi ska ha. Jag har inte bokat tåg/buss-biljett dit och hem. Jag har ingen sovsäck. Jag har inga pengar till det heller. Så hur saten ska man göra det här? Jag kommer frysa ihjäl, om jag nu ens kommer dit. HANNA OCH BECCA ni måste prata med mig om det här. Jag är sjukt nervös.

Jag kommer att se Iggy Pop. Det är det enda som spelar roll. Så vi måste fixa det här nu. Andra band som skulle vara roligt att se är ju the Ark. Som jag sett massa gånger. Anna Ternheim är söt. Babyshambles, om de nu inte ställer in/har ställt in whatever. Hellsongs är ganska gulliga. Mustasch är ju lite charmiga. The Plan. The Waterboys verkar jättegulliga och sångaren älskar Bowie, vad mer kan man begära liksom? Och när Crashdïet och Hanoi Rocks spelar så kommer det vara en massa sleazeare överallt och de är grrr heta.

Kommentarer:
Postat av: HANNAAAAAAAAAAAAAA

MEN CISSI (notera de två s:en)
Jag är festivalexpert, lita på mig så går allt så bra så! INGEN PANIK

2007-05-23 @ 19:07:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits