Jag säger bara 1 sak!

Jag säger bara 1 sak och det är inte pengvin utan "Willy Wonka?" Säg det högt och tänk att det är skånska. Vad får du för resultat? Inget som jag tänker skriva här i min urtjusiga blogg för det är för perverst för mig! Om du är jättenyfiken är det bara att fråga så kanske jag viskar svaret till dig, men jag varnar dig, det är ytterst perverst och egentligen inte alls roligt/spännande/underhållande eller liknande. Det är nog bara jag och Fahminan som kan skratta sönder oss åt "Willy Wonka?". Hanna kanske också kan, jag vet inte, fråga henne om du nu är intresserad.

Och jag stör mig extremt på hur kommatecken ser ut med den här stilen, men hur gör man för att ändra det liksom, då måste jag byta "design" på hela grejen? Ja, det är pest eller kolera just nu. Böldpest.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits