Lite lätt feminin

Jag blir glad av att lyssna på fyllekonversationer. Eller okej, det beror på vad de pratar om. Men idag var det bra. En man som pratade med en tjej om idioti och dumhet, och sedan kom in på känslor och grejer. Och på bussen var det två män som pratade om hedersmord, och jag blir så glad när jag hör att alla inte är dumma i huvudet liksom.

Det är tredje skiftet på 9:an. Den serien följde jag som besatt för bara några år sedan. Men det är inte spännande nu, jag vet ju hur det går, och det gör mig bara ledsen. Bosco och vad heter hon. Jag har alltid tyckt att de ska bli tillsammans, att hon ska läma den tråkiga Frank och så kan allt bara bli bra. Men så blir det aldrig.

Hade tänkt skriva mycket mer om ämne ett dårå men jag är sjukt trött så vi tar det nån annan dag då jag hört något annat bra.

Kommentarer:
Postat av: annika

åååå bosco. minns du att även jag var sjukt besatt av honom. oh, det var jag i alla fall . vilka tider.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits