Making love with his ego

Nej, jag tänker inte skriva om Eurovision Song Contest (fast mitt hjärta ömmar och jag är sjukt bitter). Det kommer alla läsa om överallt och jag vet att majoriteten av det svenska folket håller med mig om att fy fan det där gick åt helvete. Orkar inte klaga mer har redan haft gnällkonversationer om det.

Jag träffade ju herr Pokemon idag det var mycket trevligt. Vi fikade och umgicks och sånt.

På vägen hem från universitetet så satt det brudar och lyssnade på the worrying kind på mobilen och sjöng med. Självklart kunde jag inte hålla mig utan mimar lite diskret sådär. Blir upptäckt. Haha. Så det var allsång på tunnelbanan hem. Ganska trevligt. Och sen blev jag nedslagen igen av herr Milan som kommer och knäcker mig hela tiden. Jag måste komma på något att äga honom i så hårt att han erkänner det själv, annars kommer vår vänskap vara så himla ojämn att det inte är klokt, eftersom han vet att han vinner alla våra argumentationer. JOBBIGT LÄGE. Varför är han så retorisk för?

Och dagens fyllekonversation. På tunnelbanan. Två fulla AIK:are sitter och är lyckliga (AIK vann över något tror jag). De är väl typ 30. Pratar om massa skit.
Helt plötsligt säger karl 1 till karl 2: Har du snott mitt playstation?
Karl 2: Nej?
Karl 1: För det står hemma.
Karl 2: Men om det står hemma hos dig har väl ingen snott det?
Karl 1: Nej, men jag menar har du tänkt på det?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits