Me, I hope that I'm crazy

image3
Ny hårfärg.

På lördag ska jag träffa en karl jag pratat med i typ en månad kanske. Nja, knappt det. Jag stötte på honom när jag satt och kikade på alla som loggade in på helgon, ni vet sånt man gör när man har tråkigt för att hitta någon som verkar intressant att prata med. Namnet var Pokemon2000 (användaren finns inte längre nej) och hur kan man låta bli att klicka där liksom? Sen så hade han bra musiksmak också så det var ju bara att hälsa. Så nu ska jag träffa honom på lördag det blir mycket spännande. Jag vet knappt hur han ser ut så jag vet inte alls om vi kommer att känna igen varandra.

På lördag är det även Eurovision Song Contest finalen, och jag har tvingat Fahmina att se det med mig.

Drivbänken: Vattnat idag. Ruccolan slokar. Får börja vattna oftare tror jag. Men det börjar komma upp saker tror jag. Mycket spännande det här.

Inflyttningen av herr Lennart:
Jo det går väl framåt. Idag har de typ flyttat sängen från under trappan upp till rummet. Men Lennart har fortfarande kvar sin lägenhet.

Musiken:
David Bowie spelas just nu. Wild is the Wind. Men jag är sjukt kär i Win, med samma underbara herre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits