Release me

Med ryggen mot fönstret. Inte för att jag tror att något ska hända men det känns som om jag missar något.

Jag kan väl passa på att berätta om vad som hände igår. Jag skulle träffa herr Ulf, men det var dåligt väder så vi skjöt upp det tills på torsdag. Så jag träffade fröken Fahmina istället. Vi satt på mcdonalds och fikade, eftersom vi är fattiga. Sen gick vi till string och fikade mer. Var sjuka i huvudet som alltid. Typ var duvor och sånt. Sen när vi träffade Hanna, Emma och Robin (?) så hade Fahmina gjort mig till en bebis. Jag ger alltid så bra första intryck hos folk. Haha. Men Hanna och Fahmina är vänner igen iallafall och det är så himla skönt.

Jag lyssnar på Release me. Den är sjukt fin. Ni som känner mig (öhö som om någon annan skulle läsa) vet att jag inte tycker om sångerskor, men det här är ett undantag. Verkligen. Jag gjorde en spelningslista igår som jag håller på och lyssnar igenom nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits