Simple twist of fate

Bryan Ferry sjunger så sjukt underbart och snart kommer jag se honom live. Det är en mycket stor grej för mig okej. Jag lär ha världens sämsta plats, och jag kommer att sitta ensam. Men fortfarande, det är Bryan Ferry! Lite ångest för det här med kamera, liksom får man ha med sig sån och komemr jag våga ta kort om jag ens har med mig en för liksom... jag går själv? Haha pinsamhetsfaktor typ 100 men det är lugnt.

Idag hade vi "betygssnack" i både engelska och samhällskunskap. Mvg i engelska utan tvivel, men jag måste göra värsta uppgiften om human trafficking om jag ska få mvg i samhällskunskap, och jag måste skriva det sjukt bra också. Marcus bedömmer så hårt. Nej, han är liksom rättvis. Men någon som vet något bra om human trafficking och vad som orsakar detta och vad man kan göra åt saken osv? Jag vet efterfrågan. Haha. Och filmen Human trafficking är ju sjukt bra och så. Och det är min babe Robert Carlyle (BEGBIE) som spelar den äckliga skurken Sergei Karpovich. Han pratar med rysk brytning haha okej typ alla gör det men att se Begbie med rysk brytning. Typ som att se honom i Priest där han är gay och snäll. Haha. Oj jag gled inte alls iväg från ämnet här. Nejdå. Men nu är jag klar, drivbänken går åt helvete. Okej, massa gröna saker. Jag borde nog vattna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits