Well, ain't that poster love?

Nu är man äntligen långledig. Det är hur skönt som helst. Känner verkligen att jag behöver vara utan skolan ett tag, men seriöst, krisit himmelsfärd? Vem firar det och hur gör man när man firar det? Haha. Att det är en kristen högtid förstår till och med jag, men de kristna jag känner gör inget speciellt på den dagen? Någon som kan upplysa mig?

Beach 07 here I come, jag har ätit så mycket skit jag bara kunnat och rört på mig så lite som möjligt. Mitt mål med beach 07 är helt enkelt att ta så mycket plats som möjligt och skrämma bort folk från stranden. Jag vill ha den för mig själv mannen? Haha nej nu ver jag inte seriös. Jag ska ju till Gotland i sommar och det kommer bli chill. Men beach 07 är jag ju inte direkt. Får väl försöka fräscha upp mig nu den sista månaden. Det kommer ju gå skitbra. Okej nu ska vi inte vara sånna, det kommer gå jättebra. Jag är jättefräsch.

Och några peace and love problem är lösta. Jag har en sovsäck, och jag har 359 kronor i min festivalkassa. Jag måste prata med Becca om när vi ska åka och så så vi kan boka biljetter. Jag är så nervös.

Drivbänken: Jag har inte vattnat idag. Jag vet inte det går åt helvete?

Inflyttningen av herr Lennart: 
Flyttkartonger lite överallt ja men nu är allt här. Tror dock inte han sålt sin lägenhet ännu.

Musiken:
David Bowie - Young Americans. Jag är sjukt kär i hela albumet, fortfarande.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits