Don't tell me there's no hope at all

Jag är så trött på folk som ska förstöra saker för det är ju jättekul och tufft och underbart. Helt seriöst, en unge sparkade sönder glasrutan på bussdörren. Jag menar det lönar sig ju verkligen att ha sönder saker som man använder sig av varje dag och om du inte vill ha högre biljettpriser så sluta ha sönder bussarna och busskurerna då? Och slita sönder bussätena är också trevligt. Och klotter och allmänt liksom jag förstår inte alls var man vill uppnå me det? Skit på er, vandaler!

Mitt matteprov idag gick inte så bra som jag hoppats. Verkligen inte, men jag får plugga bättre tills nästa gång. Historiaredovisningar funkade iallafall, och jag har skällt ut Mike för han satt lägre betyg på mig än på Victor fast victor fått en poäng mindre! Haha så det känns okej. Idag har alltså varit jävligt lycklig och sjukt deprimerad typ 5 gånger.

Och vad folk blev nyfikna nu alltså haha. Jag dejtar. Vem det får ni veta om det blir bra. Haha. Eller när ni träffar mig för jag kan ju knappt prata om något annat.

Kommentarer:
Postat av: hiv

aa men nu träffar man ju aldrig dig så..

2007-10-30 @ 00:47:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits