Don't want to hear what's going on, I don't care what's new

Och nu hände något som förde mig tillbaka till 2004! En snubbe besökte mig på helgon och jag tyckte att jag kände igen användarnamnet och så kollade jag och det var den här känslan som sa mig att jag borde veta vem det här är och en kvart senare föll poletten ner och det var ju han den där söta bittre cyniska störda underbara snubben från sockerdricka. Det här känns bra och en del av mitt liv (okej väldigt liten del!), som jag helt glömt bort har nu kommit tillbaka till mig och jag känner mig mer komplett, eller något sådant.

Och helg har det ju blivit också jag vet inte vad jag tycker om det. Ska på bio ikväll dårå, och träffa Malin imorgon, inte för att jag vet när var elelr hur men det löser sig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits