Hey you there, with the glasses, I want you.

Hahaha okej störd kväll eller vad. Jag och Malin raggade fest och hanna bah ah ni kan komma på cissis fest i hagsätra. så vi drar dit men sne får vi inte gå på den så vi ringer folk och förösker ragga vidare men det går illa så vi går ut och dricker en bira var och så och sne går vi där och ser en snubbe med en kungakrona och en snubbe som är utklädd till kirurg och så hakar vi på dom dårå till läkarstudentparty i näsby park, typ. Haha. Så blir jag kirurgens patient om man säger så dårå för han var plastikkirug och jag behöver ju värsta mycket fixat dårå så jag fick massa ritat i ansiktet sen kommer jag ju på att jag känner ju en läkarstudent, martin. Och long-long (matrix/malins lillebror!) käner ju honom lite dårå och han har träffat fahmina också. nämen gud vad saker är weird. Ja sen är det fest och jag har det najs och gratis dricka liksom inte helt fel och så har jag det trevligt med min kirurg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits