Hey you, would you help me to carry the stone?

Jag brukar tänka ut smarta saker som jag borde diskutera kring här på min ytterst spännande blogg, men jag pallar aldrig. Jag bara uppdaterar om mitt spännande liv istället. Just nu färgar jag håret och vi får se hur det går, det ska bli eh, kastanjebrunt?

Jag har insett något som jag jag nu märker att jag vetat om lääänge men hej att jag liksom berätta det för folk eller ja Eleonore betyder ju att jag accepterat det typ. Men det är för svårt att dölja liksom. Satt och stirrade hela svenskalektionen haha jag får fan skärpa mig. Men och? :D

Sen var ajg hos Lyra och åt mat och vi cathade up om man säger så och sen så kollade vi på en helt okej tysk film. Das Leben der Anderes, typ. Och så snackade jag en massa tyska och förstörde och så som vanligt sne kom jag på att hej jag missar ju tyskan imorgon på grund av detta DBT-grejen.

Och jag var på Moneybrother igår det var sjukt bra.

Okej hårfärg biter inte så bra på mitt hår. :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits