Hey you, would you help me to carry the stone?

Okej så jag antar att vi dejtar, typ? Haha. Jag är så dålig på sånt här.

Jag håller på och gör massa saker, eller snarare så håller jag på och skjuter upp massa saker. Gör saker som inte är betydelsefulla för att känna att jag gör något mendet som är jobbigt skjuter jag på och jag märker ju att jag gör det men det är svårt att ta sig an stora uppgifter. Men det som är bra med det här är att jag får massa andra saker gjorda, typ jag har tvättat, fyllt i forumlär, handlar, duschat, städat. Jag borde spela gitarr, skriva svenska och historia och massa skolarbete som jag glömt i skolan. Helvete. Men nu sätter jag igång.

Kommentarer:
Postat av: A

du har så många. jag hänger aldirg med. dejtar vem var när hur!!!!!!!!!!!

Postat av: idioten

Vem är det du däjtish?

2007-10-24 @ 00:37:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits