I've got to use her everytime fascination comes around

Oh, dagens underbara insikter. Eh. Jag tror inte jag har så många. Den dära betyder typ nada för mig nu eller i love him för det vi hade liksom och han var jävligt bra för mig ett tag där och det är asabra men nu har jag ingen plats i hans liv och jag tror inte han vill ha nån i mitt men grejen är den att det är chill. Jag släpper taget.

Sen tror jag att jag bheöver milans råd om hur man snärjer en karl ;). Men nej vad fan han bara tror han är bra på sånt fast det är han inte och alla bara säger samma sak typ "bjud honom på fika" MEN BAH NEJ PINSAMT jaaaaaaaaaa. Jag vill inte göra uppenbara grejer liksom för att då kommer jag bli mobbad under resten av min skolgång? :P Idag hände INGET. BORING.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits