Let's move to the beat like we know that it's over

Okej det har hänt asmycket i mitt mycket spännande liv. Vet inte hur mycket jag pallar dra upp, är lite trött och sådära. Men jag måste iof ändå vänta på att Cecilia ska svara på MSN så det verkar som att jag har tid. Sitter iof och pratar med sötis-Elin och Joel dårå men jag är ju en snabb skrivare här så jag klarar nog av detta med, man vill ju inte svara för fort liksom de kan tro att jag inte har något liv. Iallafall. Here we go.

Fredag var dagen för kalaset vilket jag liksom kom på efter halva skoldagen gått. Haha jag är liksom lite seg i huvudet nej en jag visste ju att det var på fredagen och allt var planerat och fixat jag tänkte bara inte på att det var dags så snart. Så efter skolan som gick helt okej så drog jag till globen och hämtade den lilla Hannan så handlade vi en massa grejer och åkte till mig och började fixa tårtorna. Ena tårtan klar och jag drar till gullmars. Är där typ 25 minuter innan jag ska möta folket så jag kilar upp till söta Cecilia en sväng va. Hon skulle på klassfest. Ja iallafall sen kommer lite skit dårå, de jag huvudsakligen ska möta för de inte kan åka själv, kommer inte. Ringer till Olivia och hon bah "Nej men jag kan inte komma." Man bah jaha men igår och hela veckan har du varit jättepå? Och hon kunde ju liksom ringt och sagt det till mig istället för att jag skulle ringa henne för att få reda på det? Och Elin(observera, annan Elin än den jag nämt tidigare i detta tjusiga blogginlägg) svarar inte i telefonen och ja Sofie (hur hon nu stavar?) var inte heller där. Så jag och Daniel åker hem till mig, eller ja vi går till njupgränd och väntar på bussen som Eleonore och Milan ska komma med. Självklart är Milan inte på men jag ringer och han säger att han tar nästa. Så det är chill. Så går vi hem till mig och typ är med Hanna som passat på att duscha medan jag var borta. Hon fixar tårta nummer två och allting är trevligt. Sen kommer det mer folk, Milan, Fahmina, Kaye + pojkvän + vän och sist men inte minst kommer Rosna. Eller hon kanske är minst? Haha jag vet inte har inte mätt!! :P Men jag hade skittrevligt iallafall. Fick blommor och örhängen och massa rosa saker och halsband och nötter och cigg och Daniel har skrivit en låt till mig men han glömde den!!!

Sen städade jag i typ två timmar. Haha. Lortgrisar ;).

Och idag kom släkten hit dårå. Och Ylva. Och farmor kom inte för hon åkte in på akuten och de tvar ju inte det bästa men hon mår bra och så nu det var inget allvarligt. Fick en liten gitarr och alla roxy musics studioalbum och lite pengar och två limpor cigg så jag får byta märke nu igen men det är lugnt. Sen var jag och syster och far och åt ute det var mysigt, och sen gick vi på bio och såg tillsammans är man mindre ensam. Den var söt.

Och jag tror det var allt, men Cecilia har fortfarande inte svarat!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits