Sudden hush across the water and we're here again

Haha jag älskar mina fotbollare alltså. De är så bra att skratta med,åt, med. osv. Både och helt enkelt bara skratta. Idag på naturen så var jag sen såklart för vi började fett mycket tidigare än vad som stod på schemat, oh jag hade ju frågat mina fotbollare och de bah visste ingenting så jag antog att det var som det stod på schemat men nej nej nej. Men vi var iallafall typ sex pers där elerl något, för klassen har varannan vecka men eh vi är inte bara tolv i klassen så jag vet inte hur det går ihop. Men verkligen HAHAHAHA på Tom och Jocke och gud de är bra. Och Micke är knäpp! Jag skulel ut och röka och så stod han där vid dörrarna och bara stod där! Och sen så kulle jag dårå då ut och han bah" andra dörren" och jag fatta inget men så tryckte han lite diskret på dörröppnarknappen dårå som öppnar dörren som jag inte var vid. Haha. Sen gnällde han och Amelie och Victor på mig för att jag röker. TASKISAR. Och vi hade bokfrukost först också, och då var jag med mina små estetpojkar. Jag kommer nu ihåg hur mycket jag tycker om att umgås med pojkar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits