Hey you, would you help me to carry the stone?

Retch says (22:40):
hade en bra ridlektion
Joel says (22:41):
MEN ÅH SLUTA RID NÖRD
Joel says (22:41):
haha
Joel says (22:41):
Nej lyssna inte på mig det är coolt med tjejer som har en hobby
Joel says (22:41):
finns många tjejer som inte har det och dom är ointressanta människor för dom har inget att berätta om
Retch says (22:41): haha fast hur kul är det för folk som inte rider att höra om min ridning?
Joel says (22:43): haha det är galet ointressant men om killar bara skulle lyssna på när tjejer pratade om något intressant så skulle det bli jävligt lite lyssnande..
Joel says (22:43): haha

Naw Joel är bra karl han. Ja jag hade som sagt en bra ridlekiton. Typ helt avslappnad och grejer. Och jag har haft en bra dag. SKolan var trevlig och så, och sen var jag och träffade min underbara Fahmina. Det var asnajs fast vi var trötta Fahmina skrattade så hon typ ramlade ihop i en hög. Underbart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits