I smiled sadly for a love I could not obey

Haha älska Joel alltså han är stört rolig. Och Kaye är gay med mig idag alltså hon mobbas som fan. Och joel blir kär i henne. Haha detta är fett najs. Nej alltså ja. Jag pallar inte förklara men det är underbart roligt det här.

Fahmina var här ikvälla dårå vi kollade på divorcing Jack som jag tvinga Joel att se med mig nån bra dag han verkade inte allt för anti så det blir bra. Och Richard vill ha Bowie-marathon med mig i helgen? :) NOSTALGI. I looove that dude, or okey I used to. Och på torsdag ska jag träffa min lilla Sophia alltså det var så länge sedan. Så glad att jag ringde henne idag. Och så ska jag träffa Cecilia men jag vet inte när? Eller jo jag tror tisdag!

Och tom är som tom är och jag tycker om det så mycket. Han har precis läst ut HP7. Duktig pojke tycker jag.

sam therapy & king dice says (23:00):
jag undrar vad jag skulle ha för patronus. jag vet vad du skulle ha.
Retch says (23:00):
jassdå vad?
sam therapy & king dice says (23:00):
en katt

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits