My love, wherever you are, whatever you are, don't loose faith

Okej allt är najs. Det är bara så det är. Var med snyggaste yamamoto idag va och sen så var vi med hennes vän Jordan (som tandbosten!). Kollade på en bra film jag minns dock inte vad den hette och så chilalde vi lite och retade yaman för vi drack öl och hon får inte dricka den lilla flickan! haha. Sen får jag sms om att jag blir bjuden på grönan imorgon alltså på håkan dårå. Trevligt.

Okej det finsn även lite grejer som inte är då trevliga och det är det här med alal mina läxor som jag inte gör. Fy mig. Har massa stora arbeten som ska in den här veckan men om vi börjar med det som är först vilket är engelskan. Sen är det väl tyskan. Eller vänta först är idrotten men om jag fixar det nu så är det ju klart. Fett bra. Det gör jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits