My love, wherever you are, whatever you are, don't loose faith

Retch says (20:00):
vad gör du?
Joel says (20:01):
typ nada. försöker mitt bästa att göra en tjej på msn arg
Joel says (20:02):
haha själv då?
Retch says (20:02):
haa okej vilken tjej?
jag byter om!
Joel says (20:02):
haha Linda.. hon pluggar och jag gör mitt bästa för att störa så effektivt som möjligt
Joel says (20:03):
vadfan byteru om för?! skaru ut lr?
Retch says (20:03):
jag sak rida!  
Joel says (20:03):
men det är ju kväller!
Retch says (20:04):
jag vet. jag rider nio varje torsdag
Retch says (20:05):
de tär ltike sent
Retch says (20:05):
men de tär bra för då är man astrött när man kommer hem!
Joel says (20:06):
hah om jag känner dig rätt så går väl ändå du inte att lägger dig så tidigt..
Retch says (20:06):
joo jag är astrött på torsdagar så typ elva tolv
Joel says (20:07):
Hahaha jag kom ihåg när du hade krökat en torsdag och kom bakis till ensemblen typ..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits