Oh, Angie, dont you weep, all your kisses still taste sweet

Okej idag ska jag träffa Petros. Jag känner att jag utnyttjar honom lite men det får han fan ta haha. Han ska köpa cigg till mig. Oh jag minns den tiden så Petros inte var 18. Oh han fyller 21 snart nu. Ska man säga grattis eller? Haha. Tre år har gått liksom och nu ska vi ses igen och det är lite läskigt.

Sen ska jag träffa Cecilia fast jag får inte tag i henne nu. Jag får ringa igen sen och försöka bestämma en tid, hon ska äta med sin pappa. Nämen nu pratar vi på msn vad finemang.

Och på tal om pappor så kommer min hit snart och han får hjälpa mig med matten för det går åt helvete det här. Jag fattar verkligen inte jag gör som det står men nejdå det går inte. Underbart. Har läst matte C i typ en vecka och nu börjar det bli fucked up. NAJS.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits