surprised to still be on my own

Okej jag har inte haft en så här händelselös dag på veckor men det är ganska chill. Borde spela massa gitarr borde ha spelat massa gitarr hela veckan. Varför blir det alltid såhär? Och jag vet inte vilka låtar jag ska välja liksom för jag har ingen aning om vad jag kan spela. Varför ska Anders göra det så svårt? Och resten av läxorna och så som man har är ju typ matten som jag inte förstått men det är inte så mycket, och en extremt stor tyskaläxa. Jag har börjat på den så jag är bra. Sen har jag samhällskunskapsläxa också.

Ah iallafall så var mamma gullig igår jag kom hem och på mitt bord ligger Moneybrothers nya skiva. Hon är så söt.

Och jag vet inte men jag mår lite dåligt av att folk tycker om mig liksom mer än jag tycker om dom för jag vet precis hur det är när det är tvärt om men vad ska jag göra åt saken liksom jag vet inte. Jag vet inte det är väl inte bra varken för mig eller dom att jag liksom försöker så mycket för det gör mig bara mer irriterad på dom och de tror jag tycker om dom asmycket och jag lurar ju dom för att vara snäll jag menar det är inte okej. Så så gör vi inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits