we used to be so close together

Långa håltimmar får mig att tänka på att hej varför det bara min dator som har ljud nu det låter varje gång jag laddar en ny sida och jag antar att jag stör alla männsikor med detta hemska klickande. Det låter liksom inte från själva datorn utan typ ett dovt klick i hela rummet jag vet inte varför det alltid kopplas med mig.

Matematik idag och det vi gjorde idag fixade jag galant alltså. men har fortfarande inte förstått det vi gjorde förra gången. Vad ärdet för stil liksom? Jag får be min pappa att komma hem eller hem och hem komma och besöka mig där jag råkar bo och hjälpa mig med matematiken för han är den enda som kan någonting överhuvudtaget. Haha okej det där låter elakt men det är sant, min pappa är typ extremt smart och jag förstår hur han tänker så han kan lära mig.

Annars händer inget spännande, jag hoppas att det blir stand-up ikväll men ingen svarar ju mig och jag tänker inte gå själv. Ska även träffa Nyman och det kommer bli scary. Liksom vad har vi gemensamt? Vad ska vi prata om? Tvingade fraser som utbyts och sen blir det tyst och jag vet inte men orkar jag verkligen?

Och på bussen jag sitter och jämför och jag vet inte eller jo jag vet än så länge så kan jag inte tänka mig någon annan men det är nära ögat nu fast vad har han och jag nu då nej ingenting så det är ingen idé det heller jag vet inte hur man lyckas haffa sig en kärlek och jag tror att jag bara är kär i kärleken för att jag inte kan få den.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits