You'll lose me though I'm always really free

Och allt som gick så bra och så. FAN VAD JAG ÄR DUM. Jag råkade ha sönder min mest älskade Bowietröja. Seriöst det är hemskt. Skulle kunna böla nu. Men jag tröstar mig med att den är inte så pass sönder så amn inte kan ha på sig den och förhoppningsvis säljs de fortfarande så kan jag köpa en till när jag får pengar. Och jag har fått mammas velvet underground tröja. imorse.Men min Bowietröja var/är bäst. I love it liksom. ska typ sy? men det komemr ju se förjävligt ut, jag kan inte sy?

Kommentarer:
Postat av: HANABANANA

Jag kan hjälpa dig att sy. hanna fixxish biffish

2007-09-13 @ 21:12:32
Postat av: Cicci

fahmina sa hon kunde be sin mamma. fahminas mamam är så bra på allt!

Postat av: hana

då struntar vi i et´'

2007-09-13 @ 23:36:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits