You're such a wonderful person, but you've got problems

Helvetes skit de har ändrat på mitt schema. Eller vänta det kanske är okej? Jag minns inte. Nej det är inte okej nu måste jag prata med anders om att vi måste flytta vår musiklektion och han kommer bli galen. Underbart.

Okej igår hade jag väl roligt ja det hade jag. Först var vi på grönan aslänge innan håkan började och typ hälsade på folk och snackade och så. Och sen var det håkan, och sne drog vi på fest i skarpnäck. Det var en lite weird fest, hände asmycket grejer och vissa av sakerna vill jag glömma bort. Alltså jag gjorde ingenting men vad andra gjorde. Oh vissa av de där paren som belv nej det var inte okej. EW. haha nej okej så länge de är glada så är det väl okej. Linus var underbart störd. Haha vi pratade om liksomd et som hände förra hösten och han var så gullig haha.

Sen så sov Malin här hos mig dårå. Och idag har ajg pluggat och ätit och pluggat mera. kul.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits