Gnällspikar

Jag är en sån som kommer med lösningar. Har någon problem och gnäller om det vill jag fixa det. Jag kommer med förslag. Även om personen bara vill gnälla, jag menar vad ska man säga annars? Vad ska man svara folk som gnäller bara för gnällandets skull? Jag vet inte. Ja det är synd om dig, men att säga så känns ju bara ironsikt.

Och så gnäller jag ju själv och jag vet inte om jag vill ha lösningar, jag tror inte det. Jag gillar också att gnälla för gnällandets skull. Det gör mig dock inte klokare i den här frågan.

Jag kan gnälla om detta för gnällandet skull och ingen kan komma med någon bra lösning. Och om någon lyckas sätta huvudet på spiken så kommer jag få reda på svaret. Det är meningen med detta inlägg.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits