Justin Kirk

image14
Slår på Tv:n och hittar mitt älskade Weeds, och det är Justin Kirk i bild direkt. Jag har ett förhållande till den här mannen. Nej jag menar inte en kärleksrelation jag menar att vi har ett förflutet, eller iallafall att jag har ett förflutet kopplat till honom. Första gången jag såg honom var när jag var hemma hos Lyra, som då hette Elin. Hon bodde i flemmingsberg, inneboende hos en pedantisk kvinna som jag inte minns namnet på. Jag hängde där ganska mycket, jag hängde med henne (Lyra alltså) ganska mycket. Nu är det begränsat till möten vid pendeln. Jag går av och hon går på.

Iallafall det jag skulle säga var att vi kollade på Tvn där i vardagsrummet va för hennes värd eller vad man nu säger var inte hemma. Så var det Angels in America maraton, och Justin är så underbar där. Homosexuell med AIDS. Det tog ett tag innan jag bestämde mig för näsan. Den är precis på gränsen till för mycket, men jag kom fram till att den är underbar och personlig och stor och vacker. Bilden gör den inte rättvisa. Tänk på hans underbara näsa när ni ser honom. Den har en sån personlighet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits