Neukölln och Schöneberg.

Jag gråter nästan. Har hittat Neukölln. Jag kommer tvinga folk att åka med mig dit på tisdag. Jag menar jag vet att man vill hänga i staden staden men jag vet också att jag komemr älska neukölln. Nej, jag vet inte alls hur det ser ut där eller vad som finns där eller någonting men det är min kärlek.

Ja jag kollar upp Neukölln på wikipedia va, och uppenbarligen så har denna statsdel hög procent invandrare. Vem bryr sig. Det står även om "referenser från popkulturen", och där står det självklart om Bowies låt Neuköln (Ja, stavat med ett L). Jag menar fatta att vara i Neukölln och lyssna på Neuköln. JAG SKA JAG SKA JAG SKA.

Och jag måste hitta Hauptstrasse 155 i Schöneberg!!!!! FY fan vilken lycka jag kommer känna när jag har hittat det. Där bodde Bowie och Iggy. Om ingen vill åka med mig så åker jag ensam det är okej. Fy fan fy fan fy fan det är så himla nära. Och i Schöneberg finns också Nollendorfplatz, vilket är gayhänget! FY FAN. Jag måste hitta det jag måste hitta dit. JAg har hittat det och det är fett nära där vi bor bara rakt västerut liksom. Jag dör.

image17

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits