Russin

Victor som stavas med k egentligen och med ck på sin mailadress, han är rädd för russin. Jag frågade honom varför och han svarade att de ser så konstiga ut. Man då kan man ju vara rädd för vad som helst. Varför just russin var min fråga, men den hade han inget bra svar på.

På DBTn har vi fått jämföra hur vindruvor och russin smakar. Fahmina har även berättat för mig om att de som medveten närvaroövning har fått känna på russin, titta på russin och lyssna på russin, för att sedan äta upp det lilla russinet som man blivit kamrat med. Det är en del av att obesrvera och beskriva medvetet utan att döma. Säkert bra men inte riktigt något som funkar för mig. Varför russin är min fråga även här.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits