Tankar som hindrar mig

Hemuppgift.
Att skriva om situationer där mig beteende leder till dåliga saker varför gör jag som jag gör nu ska vi hitta något att arbeta mot, att arbeta bort. Jag har idag funnti ett flertal, till exempel att jag inte gick till skolan för jag inte ville komma försent. Jag tycker inte om att komma försent alla bara undrar var man har varit och det är inte okej att försova sig om man börjar kvart över elva. Så jag gick inte. Och jag ville inte prata först på färdighetsträningen. Jag vill se hur andra gör först jag vill höra exempel för att försäkra mig om att jag har gjort rätt. Jag vill heller inte vara sist för om man är sist är man den som blir ihågkommen mest. Tyvärr blev jag sist för jag kan ju inte avbryta och säga att jag inte vill vara sist. På fikat sen var allt så långt bort och jag funderade ett flertal gånger på att be om saker va, men antingen så pratade folk för mycket eller för lite. Är det bara jag som tänker på det här sättet? Jag vet att jag tänker för mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits