Gamla människor

Jag vet inte om det är för att jag är på ganska dåligt humör men nu på bussresan hem kom jag på att jag hatar gamla människor som åker kollektivt! Jag vet att detta inte är PK men jag gillar inte PK iallafall. Idag på bussen var det först en gammal tant som inte fattade att hon var tvungen att flytta på sig för att en barnvagn skulle kunna komma av. Sen så var det en annan tant som skulle gå av vid en annan station och reser sig ganska mycket innan det är dags. Det sitter då en tant ivägen som måste resa sig hon med och självklart ramlar i bussgången. Synd om henne, javisst, men det var ju den andra gamla tantens fel. Och sen så visar det sig att tantan som ramlade är en sån där som absolut ska prata med sina medresenärer. Fy fan vad jag inte gillar dem, men ändå sitter jag där och ler och nickar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits